sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Simulacru la FRF: Nasu’ este «judecat» de Dragomir si Kassai

Comitetul Executiv al FRF a decis sa infiinteze o comisie care sa ancheteze implicarea lui Mircea Sandu in deciziile Comisiei de Disciplina. Seful acestei comisii este Dumitru Dragomir, care actioneaza pe principiul “corb la corb nu-si scoate ochii”, iar printre membri se numara Adalbert Kassai, omul de incredere al presedintelui FRF.

Scandalul dintre Mircea Sandu si Gigi Becali a luat sfarsit, potrivit promisiunii finantatorului Stelei, dar lucrurile se pot schimba de la o zi la alta. Cazul “Comisiile” va fi analizat evident de o noua... comisie, care va decide daca presedintele FRF a influentat deciziile legate de depunctarea Stelei. “Comisiile sunt la discretia lui Mircea Sandu. El dicteaza prin telefon deciziile”, a acuzat conducatorul Stelei. “Sa se cerceteze! Daca sunt vinovat, atunci sa fiu sanctionat. Dar daca nu sunt vinovat, sa fie pedepsiti cei care m-au acuzat”, a cerut presedintele FRF. Imediat, s-a constituit o comisie “scrofuloasa la datorie”, formata din: Dumitru Dragomir (presedinte), Adalbert Kassai si Patritiu Abrudan (membri). Cine cunoaste cat de cat ce se intampla in fotbalul romanesc nu poate decat sa rada de aceasta initiativa. O fi Dragomir in razboi cu Mircea Sandu, dar, cand vine vorba de lucruri serioase, nu il poate lasa la greu. “Nu ma dezic niciodata de Sandu”, a anuntat deja Corleone, care merge pe principiul “corb la crob nu-si scoate ochii”. Si, chiar prin ipoteza absurda ca Dragomir va dori sa judece corect, este acolo Adalbert Kassai. “Bebita” este omul de incredere al lui Mircea Sandu si nu va lasa sa i se intample nimic rau sefului sau.

Sandu nu este de acord cu «becalizarea» fotbalului
Presedintele FRF nu a vrut sa-i ramana dator si s-a declarat un adversar al “becalizarii fotbalului” autohton. Mircea Sandu asteapta rezultatele anchetei pentru ca opinia publica sa se convinga daca el a avut sau nu vreo influenta asupra comisiilor. „Am înteles ca domnul Becali ar fi vorbit cu tatal lui Cernat si i-ar fi spus ca eu impun deciziile. Fals, minciuna grosolana. Apoi, domnul Ursu s-a întâlnit în Elvetia cu Ioan Becali, al carui avocat este, si acolo erau Gigi Becali si Bucsaru. Si, vezi Doamne, Ursu ar fi spus ca l-am pus eu si nu poate iesi din cuvântul meu. Pai întrebati-i pe Ursu si pe tatal lui Cernat. Înca de la Comitetul Executiv din Elvetia am spus ca interzicerea aceasta pe doi ani pe stadioane este foarte drastica, mai ales când este vorba de cineva care investeste si mai are si biroul acolo. Chiar atunci am spus ca, daca se poate sa se încadreze undeva sa fie suspendat doi ani, dar sa poata urmari meciurile. Aceasta comisie de ancheta se face pentru a vedea daca eu am intervenit sau nu la comisii. Anghelache si Costin vor verifica, conform regulamentului, care este decizia corecta. Oricum, decizia nu se poate schimba, cazul este încheiat, dar trebuie sa ne lamurim daca eu am intervenit si cine a gresit. Vom sesiza poate Comisia de Disciplina daca se dovedeste ca Gigi Becali a gresit. Daca vrem sa becalizam fotbalul, nu este o problema. Dai un leu si mâine devii supus, ca în politica. Dar în fotbal nu cred ca se poate asa ceva. Si daca ma schimba, ce? Ma schimba Becali? Ma schimb Adunarea Generala. Becali si Condescu sunt membri afiliati. Daca Adunarea Generala ma schimba, este dreptul ei. Daca îi conving financiar ca am încalcat statutul, înseamna ca becalizam fotbalul. Daca se dovedeste ca m-am implicat, este dreptul lor sa o faca. Este un cerc prin jurul domnului Becali, care îl influenteaza. La UEFA nu m-ar afecta daca as fi schimbat pâna la încheierea mandatului în Comitetul Executiv. M-ar afecta faptul daca oamenii ar fi înselati si fortati de cineva sa dea un vot negativ. Oricum, Dumnezu este sus si vede. Oricum sa se uite si el putin în sus sa nu cumva sa-i arate cu degetul“, a afirmat Sandu.

Niciun comentariu: