marți, 24 martie 2009

Rapid pe banii lui Taher

Omul de afaceri iordanian a declarat joi seara, in emisiunea "100%" de la Realitatea TV, ca va cumpara pentru Rapid, la cererea principalului actionar al gruparii giulestene, George Copos, un jucator argentinian de 22-23 de ani, care evolueaza ca mijlocas de banda dreapta. "L-am intrebat pe Copos daca pot sa-l ajut cu un jucator. Trebuie sa stau langa el, acum, cu atata tam-tam! Am vazut trei sau patru jucatori, unul, de 30 de ani, atacant, nu i-a placut lui Copos. Am gasit un jucator, 22 sau 23 de ani, din Argentina. Jucatorul are contract sa plece in Anglia si are aprobare sa plece. Daca il vrea Copos, il aduc la Rapid!", a spus Taher.
Taher a precizat ca nu este ingrijorat ca nu isi va recupera banii investiti in aducerea jucatorului la Rapid. "Transferul nu il fac din prietenie! Nu s-a ajuns la discutiile astea, dar sunt sigur ca George Copos are 100 de solutii sa compenseze banii sau jucatorul. Daca zice ca vrea jucatorul ala, eu il cumpar! Si sunt convins un milion la suta, cum il stiu eu pe Copos, ca va zice: <>. Sau, daca nu, <>", a mai spus Taher. Copos a intervenit telefonic in emisiunea si a spus ca antrenorul Mircea Rednic va avea ultimul cuvant in privinta posibilului transfer. "Trebuie sa-l vedem pe jucator. Nu e simplu sa transferi un jucator. Rapid cauta un numar opt, un jucator de banda, am vorbit cu Rednic, el ar fi foarte bucuros sa reusim sa-i aducem un jucator bun. Decizia este a lui Rednic daca vine jucatorul sau nu, nu a mea. Jucatorul trebuie sa vina liber de contract, pentru ca perioada de transferuri s-a incheiat", a spus Copos.
"Actionar, nu patron!"
In doar o saptamana, Copos a reusit sa-l convinga pe Taher sa plateasca primele pentru victoria de la Galati - 84.000 de euro, sa sponsorizeze Rapidul - 200.000 de euro pana in vara (contractul este pe cinci ani cu suma totala de 1.000.000 de euro) si sa cumpere un jucator argentinian de 2-3.000.000 de euro (conform declaratiilor facute de iordanian)! Toate aceste lucruri par sa confirme ca, treptat, Taher va deveni patronul gruparii din Giulesti, chiar daca neaga acest lucru: "Acum incerc si eu sa-l curtez pe Copos! Daca vin la Rapid, o fac ca orice alt actionar, dar nu ca patron". Varianta unui om care, dupa modelul Jean Valvis, sa bage bani la Rapid fara prea multe pretentii, ii surade insa lui Copos. "Daca doreste, pentru mine este o onoare - si nu numai pentru mine, ci pentru intreaga suflare rapidista - ca Taher sa vina actionar la Rapid. O onoare, o placere sa ai partener un investitor ca Taher", a spus Copos. (MIG)
CFR-Marfa - tinta lui Taher?
Taher a recunoscut ca doreste preluarea societatii CFR-Marfa in momentul in care aceasta va fi scoasa la privatizare, dar a negat orice legatura intre acest interes si afacerile cu Copos. Invitat sa-si dea cuvantul de onoare ca asa stau lucrurile, Taher a replicat: "Nu accept pentru orice subiect sa-mi dau cuvantul de onoare! Nu pot sa-mi pun cuvantul de onoare in joc atunci cand este vorba de afaceri!". Copos a mai facut pe intermediarul intr-o astfel de afacere, alaturi de Mircea Lucescu, atunci cand fostul sponsor al Rapidului, Altex, a patruns pe piata
din Ucraina.

Niciun comentariu: