marți, 22 septembrie 2009

Jardel i-a dedicat premiul "Golgheterul anului" lui Boloni

Atacantul Mario Jardel i-a dedicat premiul "golgheterul anului" primit din partea Federatiei Internationale de Istorie si Statistica a Sportului (IFHHS) antrenorului echipei Sporting Lisabona, Ladislau Boloni. "Vreau sa le multumesc tuturor colegilor mei pentru sprijinul oferit. Dedic acest premiu antrenorului Ladislau Boloni. Am beneficiat si de sprijinul membrilor Consiliului de Administratie si al echipei medicale, insa nimeni nu m-a ajutat ca Boloni", a spus Jardel, la festivitatea de decernare a premiilor IFHHS, care s-a desfasurat la Lisabona. Jardel a precizat ca va incerca si in aceasta editie de campionat sa fie cel mai bun jucator al echipei Sporting. "Sunt recuperat in totalitate si imi doresc sa fiu numarul 1 in Portugalia. In prezent sunt preocupat de situatia echipei Sporting", a spus Jardel. Atacantul brazilian a apreciat ca Boloni este un antrenor foarte bun, sub conducerea caruia Sporting a castigat cupa si campionatul portughez. "Lucrurile au inceput sa mearga rau si nu inteleg de ce. Noi, jucatorii, ne asumam greselile si vina si speram sa reglementam situatia. In fotbal totul este trecator, jucatorii vin si pleaca, insa clubul ramane", a spus Jardel. Jardel a fost prezent la decernarea premiilor alaturi de fosta sa sotie, Karen Matzembacher. "Simt ca acest premiu este si al meu. Am fost alaturi de el tot timpul si imi place sa fiu si in astfel de momente fericite", a spus Karen, care nu a dorit sa vorbeasca despre o posibila impacare intre ei.

Niciun comentariu: