marți, 21 iulie 2009

Dana Nalbaru si Dragos Bucur, vacanta la New York

Cantareata Dana Nalbaru a plecat recent la New York, unde sotul ei, Dragos Bucur, a fost invitat la un festival de film romanesc, in cadrul caruia a rulat si filmul „Boogie”. Desi se temea de zborul cu avionul, Dana si-a invins frica, din dorinta de a vedea unul dintre cele mai fascinante orase de pe planeta. Inca din prima
zi, cei doi au iesit la o plimbare prin Manhattan, iar cu aceasta ocazie au facut si cateva cumparaturi pentru fetita lor, Sofia. „Apoi am poposit la o braserie de langa Rockefeller Centre. Am vazut bradul (care nu-i asa impresionant ca cele cu care ne-a obisnuit „conducerea” noastra, dar e atata veselie in jurul lui, patinoar, luminite, incat il vezi ca pe cel mai frumos brad din lume). Am mancat si-am iesit din nou pe Fifth Avenue, sa mai admiram cladirile (atat am facut deocamdata - e doar prima zi). O sa iesim putin pe Broadway… doar putin, caci in seara asta trebuie sa mergem la cinematograful la care va rula «Boogie», filmul in care joaca Dragos, pentru asta am venit…”, a povestit Dana pe blogul ei, chiar in ziua de Sfantul Nicolae. Ieri, cantareata a revenit cu o noua postare, declarand ca ea si Dragos nu au ratat
o plimbare prin Central Park cu trasura, in ciuda temperaturii scazute care a pus stapanire pe New York. Dana si Dragos s-au intalnit si cu prieteni romani care traiesc in America si care i-au condus in cele mai importante locuri din oras. „E frig afara, vad oameni relaxati, trafic
normal, cladiri imense, aliniate perfect, zeci de Starbucks Cafe, putine magazine de haine
, aburi iesind din asfalt, ca-n filme, e frumos. Zilele astea vrem sa ajungem si la Muzeul de Arta Moderna”, spune Dana. Ea si Dragos vor reveni in tara pe 13 decembrie, iar de sarbatori vor petrece la Bran.

Niciun comentariu: