marți, 28 aprilie 2009

Sexy şi talentată! Luisa Corna, revenire în forţă, după cinci aniSexy şi talentată! Luisa Corna, revenire în forţă, după cinci ani

u un cincinal în urmă, Italia era la picioarele unei frumoase brunete care nu numai că arăta bine, dar şi cânta interesant. Luisa Corna se afla, în 2003, la cel de-al doilea calendar incendiar şi părea că se va înfrupta mult şi bine din dulcele fruct al succesului
. Dar, ca la orice frumuseţe din Peninsulă, a intervenit un moment în care cariera ei nu a mai mers aşa cum trebuie. Nu a mai primit oferte
să joace în filme, deşi avea două roluri la activ, ba chiar ultimul, cel din „Al momento giusto”, din 2000, fusese destul de important. Însă cinematografia a uitat-o.
Dacă în cariera TV nu au existat pauze importante, găsindu-se întotdeauna un loc pentru Luisa, pe celelalte planuri totul a mers mult mai greu. A reuşit, totuşi, să scoată un album, în urmă cu doi ani, dar acesta nu a readus-o în atenţia publicului. A revenit în prim plan abia în 2008, datorită unui serial de televiziune, „Ho sposato uno sbirro”. Tot frumoasă, tot talentată şi supărată că îi este foarte greu să găsească melodii care să i se potrivească.
„Cânt de când eram fetiţă, dar apoi mi-am construit o carieră în televiziune şi am neglijat muzica. Dar, după San Remo, m-am împăcat cu mine însămi. Am studiat însă şi teatrul, pentru că am crescut având în faţa ochilor modelul
americanilor, care consideră că este important să faci mai multe lucruri”, explică Luisa.
Din păcate, Italia nu este în America, iar frumoasa, neatinsă de trecerea vremii deşi a depăşit graniţa celor 40 de ani, a simţit pe pielea ei acest lucru. Deşi a reuşit să lase în urmă ceva: pictorialele incendiare care şi acum se bucură de succes pe internet.

Niciun comentariu: