joi, 27 august 2009

Usain Bolt si-a stabilit obiectivul: vrea sa fie o legenda

Atletul Usain Bolt a declarat, într-un interviu acordat cotidianului „AS”, dupa ce a stabilit un nou
record mondial în proba de 200 de metri, ca înainte de aceasta finala si-a petrecut ziua în camera
, jucându-se pe consola, si ca obiectivul sau este sa devina o legenda. „Sunt surprins de acest record. Da, ma asteptam sa câstig, dar nu ma vedeam obtinând un astfel de timp
. Mi-am petrecut toata ziua în camera, jucându-ma pe consola. Nu am pus nici un fel de presiune asupra mea. În cele din urma, am facut ceea ce pot. Obiectivul meu este sa fiu o legenda", a spus Bolt, care a împlinit, ieri, 23 de ani.
"Bolt este ultima frontiera", a titrat „AS”, care scrie ca nimeni nu a mai facut ceea ce a reusit jamaicanul, in timp ce „Marca” a notat: "Este un extraterestru. Bolt a revenit în viitor. A revenit la masina
timpului. Super-omul jamaican si-a depasit propriul record, de aceasta data la 200 m”. Un alt jurnal spaniol, „Mundo Deportivo”, a titrat: "E.T. Bolt". Cotidianul englez „The Guardian” scrie, de asemenea, ca nu mai exista cuvinte pentru a descrie performantele lui Bolt. "Usain Bolt zdrobeste recorduri si capacitatea noastra de a le descrie. «Veniti sa ma prindeti», a spus Usain Bolt catre camerele
de televiziune. Însa, dupa ce si-a depasit propriul record mondial, parcurgând 200 de metri în 19,19 secunde, nu exista nimeni pe planeta caruia sa-i treaca prin cap sa îl alerge pe jamaican", se precizeaza în „The Guardian”.

Niciun comentariu: