duminică, 9 august 2009

Vadim Tudor: Nu l-as primi pe Madalin Voicu in PRM, pentru ca este un factor dizolvant. El vine, sta cu tine la masa si a doua zi iti toarna o oala de

Madalin Voicu are calitati, dar nu l-as primi in partid, a declarat, vineri, presedintelui PRM, Corneliu Vadim Tudor, care a adaugat insa ca social-democratul Marian Vanghelie nu avea dreptul moral sa-l excluda pe Voicu din PSD.
''Nu Vanghelie trebuia sa faca asta. Eu nu cred ca Vanghelie are dreptul moral sa-l dea afara. Este totusi un om de cultura. Nu, eu unul nu l-as primi pe Madalin Voicu, pentru ca este un factor dizolvant. El vine, sta cu tine la masa
si a doua zi iti toarna o oala de laturi in cap. Si stai si te intrebi, oare ce i-am facut?'', a explicat Vadim Tudor, transmite Agerpres.
Liderul PRM a sustinut ca Madalin Voicu are si calitati, dar o si ''cauta cu lumanarea'' .
''El are mari calitati, dar are si varsta la care ar fi trebuit sa fie mult mai precaut cand vorbeste si cum vorbeste, daca raneste pe cineva. (...) Isi face dusmani si nu se poate lupta cu ei'', a adaugat Vadim Tudor, care si-a amintit de perioada in care a fost un prieten apropiat al tatalui acestuia, Ion Voicu.
Presedintele PRM a spus ca partidul sau este intr-o perioada de reconstructie si se face o analiza atenta atunci cand este vorba despre primirea de noi membri.
''Vin oameni de valoare catre noi. Daca as lua eu acum ce arunca alte partide, n-as mai fi Vadim Tudor. Uite, domnii (n.r. - fostii conservatori Marius Marinescu si Codrin Stefanescu) au venit din proprie initiativa si dupa o deliberare indelungata. Dar pe Madalin nu l-as primi. Dar nu decid eu'', a adaugat liderul PRM, lasand o eventuala venire a acestuia in partid pe seama Biroului Permanent.
Consiliul de coordonare al organizatiei Giurgiu a PSD a decis joi excluderea din partid a lui Madalin Voicu.
"Pentru Madalin, mi se pare, la un moment dat, ca este mai mare notorietatea decat ce face pentru societate - faptul ca vine la o emisiune, la una danseaza, la una canta la chitara, la una injura, la una zice ceva de Mircea Geoana. Oamenii de la Giurgiu, care sunt mai simpli si mai normali, m-au intrebat daca trebuie sa suportam aceasta problema. Si, pentru ca eu coordonez din partea BPN al PSD aceasta organizatie, am avut discutii cu ei si azi s-a votat (excluderea din partid - n.r.) in unanimitate in Consiliul de coordonare'', a declarat Marian Vanghelie.
Potrivit acestuia, conducerea PSD va aproba decizia privitoare la Madalin Voicu luata la nivel local.

Niciun comentariu: