marți, 24 martie 2009

Taher a împărţit "Farmecul Vieţii": 80% eu, 20% Copos

Credeaţi că s-a terminat „telenovela”?! Ei bine, nu. După anunţul lui Fathi Taher conform căruia i-ar fi dat deja nu mai puţin de 40.000.000 de euro pentru Rapid, George Copos a ţinut să infirme cele spuse de partenerul său de afaceri
, nefiind deloc dispus să renunţe cu una - cu două la clubul pe care în dese rânduri l-a numit, în termen extremi de plastici, „Farmecul Vieţii”.

„Nu este nimic adevărat, sunt numai prostii. Nu mai credeţi toate prostiile! Parcă aţi fi nişte copii
, cum auziţi ceva, cum credeţi! Mai multe nu mai comentez în legătură cu acest subiect şi despre domnul Taher”, a declarat Copos, după care a continuat, în termen destul de jignitori şi ironici la adresa omul de afaceri iordanian: „Niciunul dintre acţionarii Rapidului nu a semnat niciun act cu domnul Taher. Mă bucur că marele industriaş Fathi Taher e interesat, dar nu am semnat absolut nimic. Astăzi n-am discutat cu Taher. Nu ştiu ce o să fie mâine, dar azi nu am semnat nimic. Nu avem niciun contract. Sunt, totuşi, surprins de poziţia dânsului şi de dragostea lui pentru clubul Rapid”.

De partea cealaltă, nici cel de-al doilea protagnist al „telenovelei” nu se lasă mai prejos, ţinând-o pe a lui şi anunţând chiar şi modul în care se va împărţi pachetul de acţiuni al grupării giuleştene. „Deocamdată aştept. Lui Copos îi e foarte greu să se despartă de club, din cauza asta tergiversează tranzacţia pe care am discutat-o. Eu voi avea 80% din acţiunile clubului, iar el 20%. Nu am umbat eu după el ca să facem businessul ăsta. El s-a ţinut de mine! M-a sunat de 20 de ori să-mi propună”, a declarat Fathi Taher pentru cotidianul Evenimentul Zilei.

Enervat probabil de ultimele declaraţii ale lui Copos, iordanianul a trecut şi el la atac, mărturisind motivele pentru care nu a fost prezent în Giuleşti la partida pierdută de rapidişti în faţa timişorenilor şi explicând totodată că nu Mircea Rednic a fost ţinta scandărilor galeriei ci, aţi ghicit, actualul patron al echipei. „Eu ca musafir nu vin pe stadion! O să vin atunci când o să am treabă acolo. Asta a fost, nu au putut să dea gol. Spectatorii nu au fluierat jocul echipei, ci modul în care este condus clubul. Cum să vă spun, dacă o bicicletă se ia la întrecere cu un Rolls-Royce, atunci oamenii nu reproşează bicicletei că n-a reuşit să câştige cursa! Aşa a fost şi acum, nu jucătorii au fost huiduiţi, că ei atât au putut. Ci conducerea”, a conchis Taher.

Niciun comentariu: